neděle 5. května 2013

Nedělní shrnutí #2

Dobrý den vespolek! Už je zase neděle - kam to utíká?- a tím pádem nadešel čas na další nedělní shrnutí.

Produkt týdne: Definitivně to bude rtěnka YSL Rouge Volupté v odstínu 2, krásná béžová barva, skvělá na denní nošení, tenhle týden jsem jí měla na sobě každý den a vypadá dobře doopravdy se vším. Na někoho může být moc světlá, takže určitě doporučuji nejdřív vyzkoušet.  

Něco ke čtení: Tenhle týden jsem se znovu snažila začít jíst zdravěji, tak mě velmi zaujal tenhle článek od jedné z mých oblíbeních blogerek Meg, recepty na různé smoothies jsou doopravdy moc dobré a pokud máte odšťavňovač, tak by jste jich pár měli vyzkoušet. Navíc celý její blog je moc povedený, takže určitě vám doporučuji si jej pročíst. 

Novinka ve wishlistu: Tento týden to jsou věci z nové kolekce NARS x Pierre Hardy, tvářenka v odstínu Boys Don't Cry je přenádherná a jejich sety laků na nehty jsou taky velmi povedené. Už jsem byla v Sephoře kontrolovat jestli k nám už náhodou nedorazily, ale prozatím to na to moc nevypadá.

Nekosmetický objev: Jak už jsem zmiňovala, snažím se jíst trochu zdravěji a i proto mě zaujal tento recept na salát z baby špenátu. Baby špenát mám doopravdy moc ráda, pokud jste ho ještě nikdy neměli tak ho musíte vyzkoušet, v kombinaci například s rukolou je to vyloženě lahůdka.

Tak to byl můj týden, co ten váš? Nějaké novinky ve wishlistu?

Anna. xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

povídejte, přehánějte!