středa 1. května 2013

Kosmetický arzenál - Květen 2013



Dobrý den vespolek!

Tak k nám přišel Květen, spolu s ním tak i trocha toho sluníčka a blížící se léto. Já osobně jsem nadšená, že můžu zahodit teplé bundy a kabáty a vyměnit je za trenčkoty a lehké svetříky. Nicméně, s příchodem dalšího měsíce neměním pouze své oblečení, ale i svou kosmetickou taštičku. Přináším vám tedy malou ochutnávku produktů, které budu tento měsíc bezpochyby používat.

Poslednách pár dní už na nás pomalu vykukuje sluníčko a já zjistila, že nemám žádný opalovací krém na obličej, který by měl vyšší ochranu. V Sephoře jsem naštěstí sehnala Sun Wrinkle Control Cream For Face od Clarins s SPF30. Není mastný, hydratuje a nezanechává na obličeji bílou masku, aplikuji ho po hydratačním krému a to i když je venku ošklivě jako dneska. Zatímco v zimě toužím po přirozené hydratované pleti, v létě preferuji matnejší vzhled a jak lépe tohoto efektu dosáhnout než pudrem Stay Matte od Rimmelu, tento produkt zná asi každý, skvělý pudr. Co mě ale ani na jaře neopouští je má nově objevená láska ke krémovým a tekutým tvářenkám, k mé Something Special jsem přidala i toto číslo od Essence, rezence je na cestě.

Do mé kosmetické taštičky jsem také přidala spoustu nových lesků na rty, tyhle novinky - aspoň si to myslím, nikdy předtím jsem tyhle odstíny neviděla -  Colorsensational Shine Gloss od Maybelline, v ostínech Pink Shock a Glorious Grapefruit jsou nádherně pigmentované lesky s krásnou výdrží. Pro dny, kdy chci spíš třpytky než barvu, Glossimers od Chanelu jsou taky skvělá volba, můj oblíbený je tento v odstínu 277 Penseé. A samozřejmě, jako někdo kdo si dost často lakuje nehty, musím zmínit tyhle miniaturky od Nails inc., na jaře totiž ráda experimentuji s různými odstíny, od pěkné pastelově modré po neonově růžovou.

Tak to jsou věci, které do své rutiny přidávám já, jaké produkty vytahujete s příchodem jara vy?

Anna. xx

5 komentářů:

  1. Ty laky jsou vážně překrásné :) Já přecházím na růžovější odstíny rtěnek a více používám barevné tužky na oči. Jinak se žádné zásadní změny nekonají.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pudr mám taky, je prostě jeden z nejlepších :) Jinak krásné laky na nehty!!

    OdpovědětVymazat
  3. inak aj ja v lete siaham ku kremovym lickam!

    Inak nezabudni uz len par dni do konca super giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/aprilova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky jsou nádherný !
    PS.: kdyby si měla chuť si zasoutěžitm tak tady ;) ->

    http://c-m-writer.blogspot.cz/2013/04/prvomajova-soutez.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí ty malé laky, mají super barvy:) Já mám tohle jaro / léto strašně moc novinek, jarní kolekce se mi většinou hodně líbí, takže i dost nakupuji. Asi nejoblíbenější je DIOR Addict Extreme Diablotine, Clarins lesk Grenadine, nové Chubby Sticky a BB od Bobbi Brown:)

    OdpovědětVymazat

povídejte, přehánějte!