sobota 30. ledna 2016

Glowing Nude

Jestli mě sledujete na instagramu tak jste určitě zaznamenali, že jsem dostala tento úžasný rozjasňovač z jarní kolekce od Dior. Původně jsem chtěla studenější, růžový odstín, ale tento zlatý odstín Glowing Nude mě nakonec uchvátil víc. Je na něm krásné nejenom balení ale také vzor, a ta konzistence je skoro gelová a na to nedám u rozjasňovačů dopustit.

Fotky těmto produktům nedělají dostatečnou reklamu, určitě je běžte vyzkoušet do parfumérie. K rozjasňovači dostanete i malý kabuki štětec, který bych ale na nanášení tohoto produktu asi nepoužívala, ještě to budu muset vyzkoušet. Cenu na našem trhu nevím (můj stál 53 euro), ale stojí za každou korunu kterou za něj dáte.
Co jsem slyšela tak kusů je málo, tak pokud z této kolekce po něčem toužíte tak běžte rychle ať to stihnete. :-)

Anna. xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

povídejte, přehánějte!