úterý 17. září 2013

Tělová nebo Výrazná?

Věčný souboj, každé ráno koukám na svou sbírku rtěnek a říkám si, jestli si dám na rty něco výrazného, nebo spíše nějakou tělovou rtěnku. Tělová je jednoduchá a hodí se skoro ke všemu, zatímco výrazná rtěnka je skoro jako doplněk, může být pro outfit stejně důležitá jako kabelka.

Na začátku svého blogu jsem psala o tom, jak mě děsí červené rtěnky, nicméně za poslední rok jsem se v tom naučila trochu chodit a teď jsou výrazné rtěnky skoro potřebou pro ty dny, kdy se nechci moc zabývat tím co si dám na sebe. Volný černý svetr, úzké černé kalhoty, sluneční brýle a rudá rtěnka, nic víc nepotřebuji. A nemusí to být ani rudá rtěnka, může to být výrazná růžová či korálová, meze se nekladou.

Ale tělové rtěnky jsou asi má opravdová láska, hodí se k výraznějšímu líčení, i k téměř žádnému, jsou decentní a přitom je na nich něco kouzelného. Teda, pokud vám sedí odstín, mrtvolné rty, brr. Asi všichni máme za sebou dny, kdy jsme si dávaly makeup i přes rty, aby naše rty byly 'tělové'. (nebo jsem snad jediná?) Od té doby se v mé sbírce objevily tělové rtěnky s broskvovým odstínem, růžovým nádechem i ty lehce mrtvolně vypadající.

Je jedno kým chcete zrovna být, správně zvolená rtěnka z vás může udělat během pěti minut glamazonu. To je kouzlo rtěnek, ať už výrazných či tělových a makeupu celkově. 
Jaké jsou vaše oblíbené rtěnky? Výrazné nebo tělové?
Anna. xx 

5 komentářů:

  1. Já mám raději výrazné, sedí mi líp než nenápadné tělové barvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi jasné, podle rtěnek které vídám na tvém blogu :)

      Vymazat
  2. Kdybych se musela jedné vzdát, bylo by to těžké rozhodování. Přesně jak píšeš, výrazná rtěnka udělá obyčejný outfit zajímavějším, na druhou stranu se nehodí ke všemu a "nude" rty jsou lepší:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. team vyrazne! :D telove mi nepristanu, s kazdou ktoru som vyskusala si pripadam ako keby som mala cez usta makeup :D
    vyrazne nosim denne, len farbu prisposobujem obleceniu - ci bude cervena, bordova, do fialova..
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ohh těžko říct, u mě záleží na náladě. Tělovky jsou super, když mám hodně výrazné oči no a naopak výrazné rty, když mám obyčejné nude look. Já nedám dopustit na fialové odstíny rtěnek.

    OdpovědětVymazat

povídejte, přehánějte!