neděle 7. července 2013

Letní Wishlist

Dobrý den vespolek! 
Dnes tu pro vás po delší době - já vím, jsem hrozná - další wishlist, není sice kompletní, ale kdybych vám ho sem měla vypisovat celý, tak bychom tu byly do rána - a vás by to začalo po chvilce nudit, známe se.

Jako první jsem si zamilovala tento Diorskin Nude BB cream od Diora, není to BB krém v asijském slova smyslu, řekla bych spíš tónovací hydratační krém. Milá prodavačka v Sephoře mi dala velký vzorek na vyzkoušení a já jej prostě miluji, pleť sice lehce zmatní ale přitom jí krásně rozjasní. Prostě velká láska.

Dále jsem si zamilovala kosmetické taštičky od Ted Baker, jsou krásné a šíleně drahé. Nicméně bude léto a budeme cestovat... 

Dále už dlouho toužím po masce Drink Up Intensive Overnight mask od Origins, značka, která je u nás k nesehnání, ale kterou si plánuji koupit v Berlíně až tam v létě s přítelem vyrazíme. O této masce básni nejedna britská blogerka a prý voní jako broskve (a kdo nemá rád broskve tak ať se nevyjadřuje)

A jako poslední je tu samozřejmě parfém, poslední dobou - čtěte furt - toužím po novém parfému, a myslím si, že to bude Dior Addict Eau Délice. Četla jsem spoustu oslnivých recenzi a pokud vás nepřemluví recenze, tak se podívejte na krásné propagační video, no není úžasné?

A po čem toužíte vy?

Anna. xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

povídejte, přehánějte!