sobota 15. června 2013

Narozeninový Haul #21

Dobrý den vespolek!

Včera jsem oslavila jednadvacáté narozeniny, a dostala jsem pár dárků, které by vás mohly zajímat. Sephora mi dala k narozeninám dvojité body a dárek, tak jsem neodolala a koupila jsem si tam pár drobností. Odličovače od Clarins mám ráda a právě jsem potřebovala nový tenhle Pure Melt Cleansing Gel je podle zahraničních blogů báječný, je to gel, který se mění na pleti v olej a na suchou pleť by měl být ideální. Od Clarins jsem si také pořídila tento rozjasňující krém Daily Energizer Cream, také spíš z nutnosti, ale radost z něj mám velikou. V Sephoře také měli akci 1+1 za korunu na laky od Essie, barevné laky sice už neměli, ale i tu péči určitě využiji. Koupila jsem si Non yellowing top coat a Instant dry oil.
Breath of fresh air od Lush je můj oblíbený toner a dostala jsem jej jako dárek od přítelova bratra, větší velikost samozřejmě. :) A od ostatních členů rodiny a přítele jsem dostala iPad mini v bílém provedení, mám z něj neskutečnou radost, hrozně dlouho jsem po něm toužila a konečně ho mám!

Co jste dostaly k posledním narozeninám vy?
Anna. xx

3 komentáře:

  1. Super dárečky :)
    Hlavně ten ipad, já ho dostala k vánocům a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by asi největší radost udělal krém od Clarins a samozřejmě iPad:) Já mám ten velký a ten malý by se mi rozhodně (hlavně do kabelky) hodil víc...:) Pěkné dárky:)

    OdpovědětVymazat

povídejte, přehánějte!