sobota 13. dubna 2013

Omluva a Something Special..

Dobrý den vespolek!

Musím se vám nejprve omluvit za to, že jsem tu moc nebyla poslední dobou, jsem nějaká taková zaseklá už delší dobu a nejsem schopná se nějak vzpamatovat. Řekla bych, že jsem upadla do takové lehké "příliš dlouhá zima" životní fáze a ani ten makeup mě tolik nebavil. Nicméně cítím se lépe, páč jsem už schovala svou péřovku hluboko do skříně a teď nás čeká snad už jen hezčí a hezčí počasí. 

Mám tu pro vás dneska jen menší fotodokumentaci mé nové tvářenky od MAC, kterou jsem si koupila ačkoliv jsem do obchodu šla pro něco úplně jiného. (klasika) Se slečnama v MAC mám občas dost rozporuplné zkušenosti, chodím hlavně do obchodu na Václaváku, kde jakmile se tam objeví nějaké cizinky tak jsem nezajímavá. 

Nicméně byla jsem tam někdy navečer a ujala se mě uplně skvělá slečna, nejen že mi pomohla vybrat odstíny, ukázala mi jak správně používat štětec a pak mě i pěkně nalíčila. Hezky se s ní povídalo, furt se usmívala a chválila a bylo to celkově příjemné nakupování, skoro jak někde v zahraničí. 

No a když mě slečna líčila tak šla pro tvářenku a ptala se mě, co mám ráda za odstíny, tak jsem jí řekla, že tvářenky mám radši broskvové než růžové a ona prohlásila, že na mě použije něco speciálního. Jakmile na mě slečna použila tuto tvářenku tak jsem prohlásila, že tu si musím odnést domů, tak krásně mi tvářenka projasnila obličej a to nejde prosě popsat, to musíte sami zažít..

Stála 650 Kč což mě zas tolik nepotěšilo, ale vždycky když si jí ráno aplikuju n tváře tak si říkám, že to stálo za to.. a samozřejmě už chápu proč se tento odstín jmenuje Something Special, protože special doopravdy je. :)

A jaká je Vaše oblíbená tvářenka? 

s přáním krásného dne
-annadotorg

Žádné komentáře:

Okomentovat

povídejte, přehánějte!