sobota 2. března 2013

Krásný Clarins.

Dobrý večer vespolek,

dneska pro vás mám další novinku v mé sbírce makeupu. Tuto nádheru jsem dostala od mého přítele (jseš nejlepší!) k valentýnu. Mohli jste jí zahlédnout v mém wishlistu z jarních kolekcí, byla to láska na první pohled. Clarins má podle mě všechno dotažené k dokonalosti a nechápu, proč nemůžeme mít Clarins dekorativní kosmetiku i v Palladiu. No budiž, nemůžu mít všechno. Teď se ale kochejte touto kráskou.

Nejen, že je pudr takhle nádherný a krásně voní (nevím jak to popsat, prostě klasická Clarins vůně), ale když všechny barvy smícháte a nanesete na tváře, tak z ničeho nic vypadáte o 50% krásněji. Nelžu vám. Je to dokonalá, rozjasňující broskvová barva, která skvěle neutralizuje moje červené tváře a vydží na místě celý den. Mám ho doma už dva týdny a pokaždé mě překvapí jak krásně vypadá na mé pleti.

Myslím si, že by tento odstín měl slušet skoro každému, možná pokud máte doopravdy porcelánovou pleť tak na vás bude moc tmavý a oranžový, ale všem ostatním doporučuju aby jste jej alespoň vyzkoušeli. Doopravdy dělá téměř zázraky.

A co jste dostaly k valentýnu vy, slavíte ho vůbec?

s přáním hezkého, slunečného víkendu
-annadotorg

5 komentářů:

  1. Nádhera, také jsem ho už byla omrknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nějak nezvládám poslední dobou, jen koukat :D

      Vymazat
  2. Clarins mam velmi rada, ja sa pre zmenu chystam na bronzer z letnej limitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je taky krásnéj, ale z letní limitky chci hlavně tu paletku se stíny, ta vypadá skvěle :) už jsem viděla i recenzi a nemůžu se dočkat. Bronzer mi přišel moc tmavej :)

      Vymazat
  3. Vypadá krásně :) Máš hodného přítele :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

povídejte, přehánějte!