neděle 25. listopadu 2012

Drahý Ježíšku..


Dobrý večer vespolek!

Tak jsem podleha a taky jsem si udělala wishlist, tento rok Vánoce tolik neprožívám, takže toho ani tolik nechci, nicméně pár věcí se najde. 
Nejprve bych si přála iPad Mini v bílé verzi, přeci jen jsou jízdy vlakem dlouhé a nudné, tak abych se mohla nějak kvalitně zabavit. Pak bych Ježíšku prosila pěknou kabelku, jako je třeba Michael Kors Jet Set travel tote v téhle krásné rudé barvě. Krásně by ladila k tomu nádhernému kabátku ze Zary, který se mi moc moc líbí.
A taky bych Ježíšku chtěla obohatit svůj život literaturou, nejlépe knížkou Slečny od Báry Baronové, vždyť je růžová! Pak bych si přála svíčku od Jo Malone, protože ty od Diptique mě zas tolik nenadchly a Pomegranate Noir je dokonalá vůně. A aby mi nevoněl jenom pokoj, tak bych poprosila o vůni YSL Manifesto, která je nepopsatelně krásná. Pak potřebuju pár nezbytností, jako je nový Tangle Teezer, podložku na jógu, kulmu na vlasy a samozřejmě, návštěvu kadeřnice. Ale to jsou drobnosti, které si ráda dopřeju sama.

A co vy přátelé? Po čem nejvíc toužíte?

krásný nadcházející týden přeji!
-annadotorg

4 komentáře:

  1. Tu kabelku chci! Je překrásná.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych chtěla tu kabelku! iPad mini je fajn věc, já mám ten klasický a ten bych s sebou v kabelce určitě netahala, protože je docela těžký:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i proto chci ten mini :) jinak bych asi chtěla ten větší, vyhovuje mi velikostně trochu víc, ale na tahání sebou fakt ne.
      A ta kabelka je boží no :) a hlavně je ze Saffiano kůže takže je nezničitelná :D

      Vymazat
  3. ipad mini taky strasne moc chci a uz se ho pod stromkem nemuzu dockaaat:-)!!

    OdpovědětVymazat

povídejte, přehánějte!