neděle 30. září 2012

Filozofování #1 - Podzimní rtěnky

weheartit.com

Dobrý den vespolek!

Dneska budu trochu upovídaná a zamyšlená a to proto, že mě čím dál tím víc děsí příchod podzimu a podzimních trendů. Jakmile nastáva podzim/zima tak se mění i trendy a nosí se zase něco jiného. V módě mi to nevadí, miluju svetry, šály, kabáty a všechno okolo. Nicméně co se týče makeupu tak v tom začínám plavat. Do teď jsem to zvládala ignorovat, nosila jsem všechny ostatní trendy, to bych mohla dělat i tento rok, přeci jen trend nude líčení nebo výrazných očí je nádherný. Jenže už jsem tento trend ignorovala dostatečně dlouho a teď je načase se mu postavit..

Rudé rtěnky, už se vás nebudu bát!


Vím, že to k podzimu a zimě prostě patří, lidé nosí výraznější rtěnky, a prý to i vypadá dobře. Jenže já tenhle trend neumím nosit, nevím čím to je, ale mám z rudých a celkově tmavých rtů trému. Mám ráda pastelové a tělové rtěnky, takové, o které se nemusím moc starat. Tělová rtěnka je prostá a charismatická, červená je hutná, dospělá, vyzývavá, svůdná. Rudá tě žádá o pozornost a nafialovělé rty dělají z nejněžnější slečny dámu. Proč je tedy nechci nosit?

Tady narážíme na první problém, chci je nosit, ale nevím jak, neumím to. Můžu být sebelíp oblečená, ale rudé rty mi k tomu nesedí, radši šáhnu po světle růžové rtěnce. Rudá je moc náročná, vyžaduje spoustu sebevědomí a elegance, kterou jakožto 20letá holka prostě nemám. Neříkám tím, že mladší slečny tmavší rtěnky nosit nemůžou, můžou, ale musí se to prostě umět. Červená rtěnka prostě musí být centrum pozornosti, nemůžu mít rudé rty a koukat celý den do země jako ztracený koloušek. Závidím holkám, které umí nosit tmavé rty.

Další problém je ten, že né každý odstín je stejný, červená může mít naoranžovělý podtón, nebo to může být namodralá červená, nebo neutrální červená. Ať už je to červená jakákoliv, nemusí vám prostě slušet, musíte vědět přesně co vám sluší a co je to pravé ořechové pro vás. Už delší dobu plánuju, že si zajdu do MAC na václaváku a nechám si doporučit červenou rtěnku, která mi bude slušet a kterou budu moct nosit bez ostychu.

Další věc je, že tmavší rtěnky se všude obtisknou.. Napiju se čaje, špinavý hrníček. Dám si víno, špinavá sklenička. Políbím přítele, označkovaný přítel. Není to nejpříjemnější pocit, muset přemýšlet nad tím, že si musím za pět minut upravit rtěnku. Příjde mi, že červená prostě není barva na každodenní nošení a nemyslím si, že by vydržela celý večer na nějaké oslavě.Vždycky čtu recenze na Temptalii a ona píše, že na ní vydrží rtěnka třeba 6 hodin, na mě vydrží tak 5 minut..

Jenže ono to k podzimu prostě patří a sice mě to bude stát trochu úsilí, ale já se pokusím najít tu dokonalou podzimní tmavou rtěnku. Takovou, která ze mě udělá kočku a né Jokera.

Krásný den vám přeji!
- annadotorg

Žádné komentáře:

Okomentovat

povídejte, přehánějte!